Grattis på dagen!

Posted on 15 februari, 2015 av

0


BoldomaticPost_Grattis-pa-tva-arsdagen-skolv

Tänk så snabbt två år kan gå. Ganska exakt för två år sen, runt 22-snåret den 15e februari, en fredagkväll, föddes #skolvåren på twitter. Jag bloggade om det ett par dagar senare, i ett fullkomligt lyckorus.

Många känslor har strömmat genom mig sedan dess, och detsamma tror jag gäller för alla andra som varit en del av resan.

Tack alla som bidragit, på det ena eller andra sättet, med bifall och hurrarop, med kritiska röster och ifrågasättande, med blogginlägg i text och video/ljudklipp, med deltagande och en hjälpande hand på #afk:er, och på alla andra möjliga och omöjliga sätt att delta i samskapandet av den ansvarsrörelse som #skolvåren kommit att bli.

På två år hinner mycket hända, och med nyfikenhet ser jag fram emot att se vart hän kommande två år tar oss, och det vet jag att övriga back office instämmer i.

Så än en gång – tack, för allt!

Posted in: #skolvåren