Monika Keiller Sjövall kommer till #afkHuddinge

Posted on 28 januari, 2014 av

0


Monica055 Vem är du? 
Monika Keiller Sjövall, egen företagare. Jobbar med att utveckla människor och  mänskliga relationer för att på så sätt skapa mer framgångsrika företag med glada  o nöjda ägare, kunder och medarbetare. Jag har dessutom startat en  Suntförnuftrevolution i syfte att vi alla ska använda vårt sunda förnuft mer. Att vi  graderar upp sunt förnuft till den kollektiva visdom det är.

 Varför kommer du att delta på #afkHuddinge? 
Skolan har länge behövt en stor portion sunt förnuft som jag har saknat i många  skolor. Men på twitter har jag hittat er alla. Ni stora härliga grupp med massor med  underbara skolmänniskor av olika slag som verkar ha gott om sunt förnuft. Jag vill  vara med och bidra och heja på!

 Vad kommer du bidra med? 
Allt jag kan! Sätta mål, hjälpa oss bli mer konkreta och specifika. Tydliggöra  essensen av det som kanske börjar lite flummigt, hitta kärnan. Vad är nästa steg? Hur går vi vidare? Hur mäter vi resultatet av det vi gör? Vad vill vi uppnå? Mm mm. Bidra med mitt sunda förnuft och ta del av ert.

Anmäl dig och delta under #afkHuddinge du också! 14-15 februari, två dagar av kompetensutveckling, samutveckling och samhällsutveckling. Begränsat antal platser, först till kvarn! Anmäl dig här. 

Posted in: #afkHuddinge