Jennie Walldén vill inspirera till förändring

Posted on 11 oktober, 2013 av

0


pressbild JennieVem är du?
Jag är en 37 årig gift och stolt mamma till Douglas 6 år och Dante 4 år, en passionerad matlagare som vann Sveriges Mästerkock 2013. Jag var totalt oförberedd på att min livspassion skulle ta mig så långt i en matlagningstävling. Det ledde till att Jag sadlade om från marknadschef på Sveriges näst största livsmedelsbolag till att stå med händerna i grytorna mest hela dagarna. Jag lagar mat på TV, radio och tidningar samt föreläser om mat, mod, ledarskap och förändring.
Hur kommer det sig att du valde att engagera dig i #skolvåren #afkMalmö?

Jag vill gärna inspirera människor till att våga förändra. Både små och stora förändringar kan vara läskiga men också livsförändrande till det positiva och bättre!
Kom och hör Jennie Walldén föreläsa när #skolvåren arrangerar #afkMalmö. Anmäl dig här.
Taggat:
Posted in: #afkMalmö